Subject: RE: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks - Kullamaa metskond 220 - Kaamos Energy OÜ
From: "Ott Antsmaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 15:19:29 +0200

Tere

Vabandan eksituse pärast. Soovime tingimuste väljastamist kinnistule
Kullamaa metskond 220 (34202:001:0446). Palun jätta eelnevas kirjas toodud
kinnistu tähelepanuta.

Parimat

Ott Antsmaa

Juhatuse liige

Kaamos Energy OÜ

Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 56 488 033

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu palun
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Ott Antsmaa
Sent: kolmapäev, 11. detsember 2024 15:02
To: [email-masked]
Subject: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks - Mahlamäe
34202:001:0580 - Kaamos Energy OÜ

Tere

Palume väljastada tehnilised tingimused seoses alajaama projekteerimisega
Transpordiameti kaitsevööndis. Alajaam on planeeritud aadressile Mahlamäe,
Leila küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond (34202:001:0580). Kinnistu
piirneb 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee (34202:001:0950)
maaüksusega. Täpsemat alajaama asendiplaani ei ole hetkel koostatud ning
väljastatavad tingimused saavad aluseks projekteerimisele.

Täiendavate küsimuste puhul võtke julgelt ühendust.

Parimat

Ott Antsmaa

Juhatuse liige

Kaamos Energy OÜ

Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 56 488 033

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu palun
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.